فضاهای شهری آماده استقبال از ماه رمضان شود
کد خبر: 3713343
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
حجت الاسلام نکونام:

فضاهای شهری آماده استقبال از ماه رمضان شود

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مبادا خیابان‌های شهر رنگ و بوی ماه مبارک رمضان نداشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان مراقب باشند و تا فضاهای شهری آماده استقبال از ماه رمضان شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، ظهر امروز 21 اردیبهشت‌ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور در برابر دشمن یکدست است.
وی افزود: اگر تا دیروز عده‌ای امید به خارج از کشور داشتند امروز همه به توان داخلی اعتقاد دارند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دولتمردان قضیه برجام را جمع کنند چراکه هر چقدر این موضوع طولانی‌تر شود کشور بیشتر ضربه می‌خورد.
نکونام با اشاره به اینکه مؤمنان نباید هیچ‌گاه راه به دشمنان بدهند و هرگز نباید کفار بر آن‌ها تسلط داشته باشند چراکه این قاعده جامعه ایمانی است، خاطرنشان کرد: اما بعضی‌ها متأسفانه غیرازاین عمل کردند و با این توجیه که می‌خواهند از کفار سهم‌خواهی کنند به دنبال بحث برجام رفتند، با این توجیه کشور در شرایطی قرار گرفت که نه‌تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه بیشتر و شدیدتر شد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون آمریکا بر شدت تحریم‌هایش افزوده و اروپا مدام شروط جدیدی برای ادامه برجام وضع می‌کند، اضافه کرد: قبلاً اگر در فردی در خطبه‌های نماز جمعه درباره عهدشکنی‌های آمریکا یا شرایط برجام حرفی می‌زد عده‌ای
وی را متهم می‌کردند که با جناحی‌گری می‌خواهد دولت را تضعیف کند و مخالف مذاکره یا ارتباط با دنیا است درحالی‌که این‌گونه نبود.
نکونام تأکید کرد: نباید ایمان انقلابی سست شود، راه امام راحل و شهدای انقلاب با توجیهات غلط منحرف نشود و حقانیت انقلاب اسلامی با دنیاطلبی‌ها مخدوش نشود.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای مکتب امام حسین (ع) است، در مکتب حسینی گرسنگی، تشنگی، سر بر نیزه رفتن و... وجود دارد اما ذلت پذیرفتن نیست.
خطیب نماز جمعه شهرکرد بیان کرد: امروز شرایط متفاوت است و در سایه ایستادگی، پیروزی در دنیا و عقب‌نشینی دشمن حاصل شده است.
نکونام یادآور شد: اگر به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم، از کالای ایرانی حمایت کنیم، از جناحی‌بازی و سیاسی‌بازی دوری کنیم، به دستورات الهی عمل کنیم و به‌جای بیگانه‌محور بودن خدامحور باشیم آنگاه دشمنان کشور روزبه‌روز
ضعیف‌تر می‌شوند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: عمل و دعا در این ماه مقبول است و همه کار روزه‌داران عبادت محسوب می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مبادا خیابان‌های شهر رنگ و بوی ماه مبارک رمضان نداشته باشند، خاطرنشان کرد: مسؤولان مراقب باشند و تا فضاهای شهری آماده استقبال از ماه رمضان شود.

captcha