راه‌اندازی انجمن نائب‌الشهید/ فعالیت جهادی نواب شهدا در بازسازی کرمانشاه
کد خبر: 3713389
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

راه‌اندازی انجمن نائب‌الشهید/ فعالیت جهادی نواب شهدا در بازسازی کرمانشاه

گروه ادب ــ دبیر کار گروه شاهد ستاد مرکزی اربعین از راه‌اندازی انجمن نائب‌الشهید خبر داد و گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب اقدام به گرفتن عضو در این انجمن می‌کنیم.

 راه‌اندازی انجمن نائب‌الشهید/ فعالیت جهادی نواب شهدا در بازسازی کرمانشاه

حسین عامریان، دبیر کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین و مسئول غرفه نائب‌الشهید در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به اینکه امسال در این مکان، عضویت در انجمن نائب‌الشهید را مطرح کرده‌ایم، گفت: سال گذشته طرح نیابت شهدا در پیاده‌روی اربعین را انجام دادیم.

وی با بیان این مطلب عنوان کرد: امسال در نظر داریم که به اجتماعی‌سازی بپردازیم و نیابت شهدا را در حوزه‌های مختلف اجتماعی عملی کنیم. بر این اساس انجمن نائب الشهید تشکیل شده است و از علاقه‌مندان می‌خواهیم که عضو این انجمن شوند و در برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

عامریان اظهار کرد: با بنیاد مسکن قراردادی منعقد شده است که 500 واحد مسکونی در کرمانشاه را بازسازی کنیم. بر این اساس هر خشت را معادل 10هزار تومان در نظر گرفتیم. هر خشت به نیابت از یک شهید است که هر کسی عضو انجمن شود، می‌تواند یک خشت را برای بازسازی به مردم کرمانشاه اهدا کند.

وی گفت: در این راستا پیامک و بروشور ارائه کردیم که نواب شهدا به نیابت از شهیدی که مورد علاقه آنان است در این طرح شرکت می‌کنند و برنامه‌های متعدد اجتماعی در این باره خواهیم داشت. همچنین علاقه‌مندان در نمایشگاه قرآن نیز که 10 روز پس از نمایشگاه کتاب برپا می‌شود، فرصت دارند که در این انجمن عضو شوند.  

عامریان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به سایت نائب‌الشهید مراجعه کنند و به عضویت این انجمن درآیند. آنان می‌توانند شهید مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در برنامه‌ها شرکت کنند. برنامه‌ها اختیاری است و ما سعی داریم که به راهنمایی نائبان شهدا بپردازیم. طرح‌هایی برای مشارکت داریم که نائبان در طرح حضور یابند. در این راستا پیکسل و تصویر شهید نیز به نائبان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha