آموزش 350 قرآن آموز در مؤسسه قرآن ام‌ابیها میانه
کد خبر: 3713802
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

آموزش 350 قرآن آموز در مؤسسه قرآن ام‌ابیها میانه

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه ام‌ابیها میانه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه 350 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، قرائت، صوت و لحن، تجوید، حفظ و مفاهیم قلمداد می شوند.

سید محمد میرصالحی مدیر مؤسسه ام‌ابیها میانه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 350 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، قرائت، صوت و لحن، تجوید، حفظ و مفاهیم قلمداد می شوند.

آموزش 350 قرآن آموز در مؤسسه قرآن ام‌ابیها میانه
وی افزود: قرآن خدا را به انسان نزدیک‌تر از رگ گردنش می‌داند، رابطه انسان با خدا را بی‌نیاز از واسطه می‌داند و انسان را به تسلیم دربرابر امر خدا فرمان می‌دهد.
وی از پایه های سنی قرآن آموزان مؤسسه ام‌ابیها میانه گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در پایه های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس های آموزشی حاضر می شوند.
میرصالحی قرآن را کتاب بیان دانست و ادامه داد: قرآن كتاب بيان است كه هر لحظه انسان را به سعادتی سوق می‌دهد و معارفی در همه زمينه‌ها به انسان می‌دهد، معارفی در رابطه با عظمت الهی، تاريخ پيدايش نوع انسان، سرگذشت امت‌های گذشته، علوم متفاوت شگفتی‌های خلقت و عظمت آن و صدها معرفت ديگر.
مدیر مؤسسه ام ابیها میانه یادآور شد: برای نجات امت اسلامی از تباهی و عقب ماندگی و فروپاشی، هیچ راهی غیر از بازگشت به قرآن وجود ندارد، باید راه را از قرآن پرسید، زیرا هدایت و امامت قرآن برای انسان کفایت می کند.
وی با اشاره به فرموده امیرالمومنین علی(ع) افزود: امیرمومنان علی(ع) می فرمایند: قرآن را یاد بگیرید که بهار دلهاست و نیکو آن را تلاوت کنید که سودمندترین چیز برای شما قرآن است.
میرصالحی ضمن بازگو نمودن قابل فهم قرآن تاکید کرد: قرآن برای همه قابل فهم است و برای هدايت به طريق بهتر بر پيامبر خاتم نازل شده است و هركس در آن تدبر نمايد راه راست می‌يابد و چون كلام بشريت و منشایی غير از ذات الهی ندارد در آن افتاد و تناقض ديده نمی شود.

انتهای پیام

captcha