برنامه رمضانیه «سی شب، سی تلاوت» در کرج
کد خبر: 3714124
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

برنامه رمضانیه «سی شب، سی تلاوت» در کرج

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرعامل جامعه قرآنیان کرج گفت: مدیریت قرآن و عترت سازمان فرهنگی شهرداری کرج با همکاری مؤثر مدیریت حسینیه برادران اسلامی در شب‌های ماه مبارک رمضان، محفل قرآنی تحت عنوان «سی شب، سی جلسه تلاوت قرآن کریم» را برگزار می‌کند.

برنامه رمضانیه «سی شب، سی تلاوت» در کرج

عزت‌الله خلیلی قیداری، مدیرعامل جامعه قرآنیان کرج در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در رابطه با بخشی از فعالیت‌های این مؤسسه در ماه رمضان گفت: رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شده و قرآن راهنما و هدایت کننده مردم است و دارای دلایل روشن برای هدایت بوده و وسیله تشخیص حق از باطل است. به همین مناسبت مدیریت قرآن و عترت سازمان فرهنگی شهرداری کرج با همکاری مؤثر مدیریت حسینیه برادران اسلامی در شب‌های ماه مبارک رمضان، جلسات قرائت تحت عنوان «‌سی شب، سی جلسه تلاوت قرآن کریم» را برگزار می‌کند.
وی با تشکر از حضور فعال قاریان و قرآنیان استان البرز در این جلسات نورانی درباره زمان برگزاری این جلسات گفت: هر شب از ساعت 21:30 از اولین روز ماه مبارک رمضان تا شب عید فطر و همچنین روزهای سه‌شنبه از ساعت 19 به بعد به صرف افطار و شام در خدمت قرآنیان هستیم.
قیداری اساتید جلسه را معرفی کرد و گفت: هر شب از حضور اساتید برجسته و چهره‌های قرآنی کشور از جمله فروزان، غفاری، رستمعلی، فراخور، امامی برخوردار هستیم.
این استاد قرآن اظهار کرد: نهج‌البلاغه‌خوانی، مفاهیم قرآن، تلاوت‌های قاریان در سه دسته خردسالان، نوجوانان و میان‌سالان همراه با پذیرایی ویژه از جمله برنامه‌های این جلسات هستند.
قیداری در پایان در رابطه با مکان برگزاری جلسات قرآن تصریح کرد: این جلسات در حسینیه برادران اسلامی واقع در چهار راه مصباح - جنب کیوسک پلیس - کوچه کرمانی‌نیا - دست چپ - در سوم پلاک ۱۲ برگزار می‌شود.

زینب رحیمی

انتهای پیام

captcha