یازدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی در سنگال
کد خبر: 3714177
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
با حضور ايران برگزار می‌شود؛

یازدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی در سنگال

گروه بین‌الملل - یازدهمین اجلاس کمیته دائمی اطلاعات و امور فرهنگی وابسته به سازمان همکاری اسلامی موسوم به کومیاک(COMIAC) با حضور نماینده ایران در داکار، پایتخت سنگال برگزار می‌شود.

یازدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی در سنگالرایزنی فرهنگی ایران در سنگال در خبری به ایکنا اعلام کرد: یازدهمین اجلاس کمیته دائمی اطلاعات و امور فرهنگی وابسته به سازمان همکاری اسلامی موسوم به کومیاک (COMIAC) روزهای 24 و 25 اردیبهشت 97 با حضور سید محمد هاشمی، معاون علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در داکار برگزار خواهد شد.

«تربیت و فرهنگ به مثابه مؤلفه‌های صلح و توسعه و نزدیکی ملت‌ها»(Education et Culture comme vecteurs de paix, de développement et de rapprochement des peuples) عنوان این اجلاس است و روز اول آن به گفت‌وگوهای کاری کارشناسان و روز دوم به سخنرانی وزیران و مدیران عالی رتبه فرهنگی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اختصاص دارد.

گفتنی است، دبیرخانه دائمی اجلاس کومیاک در داکار قرار دارد و مراسم رسمی گشایش این رویداد مهم فرهنگی با حضور رئیس‌جمهور سنگال در سالن همایش‌های هتل «کینگ فهد» داکار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha