برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3714348
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
نوبخت خبر داد:

برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش استانی طلایه‌داران تبلیغ در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان با حضور روحانیون اعزامی و بومی خبر داد.

برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در چهارمحال و بختیاری

 

بیژن نوبخت، کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: به‌رسم هرسال و در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان همایش مبلغین و مبلغات اعزامی و بومی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» در مصلی نماز جمعه‌ی شهرکرد برگزار می‌شود.
نوبخت افزود: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 با فراخوان انجام‌شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، میزبان روحانیون اعزامی و بومی خواهیم بود و در این همایش از سخنان نماینده‌ی محترم ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام نکونام بهره‌مند خواهیم شد.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال هزار و 100 نفر مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به فعالیت تبلیغی مشغول شوند
کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی همچنین بیان کرد: در این همایش فرماندهی نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط هم شرکت می‌کنند و سخنان و نکته‌های خود را به مبلغین اعزامی انتقال می‌دهند.
وی گفت: بعضی از اولویت‌هایی که روحانیون اعزامی باید در طول مدت تبلیغ از آن آگاهی داشته و در سخنرانی‌ها مدنظر قرار دهند و واقعاً لازم و ضروری است در این همایش برای مبلغان اعزامی بیان می‌شود و به همین دلیل باید تمامی مبلغان در این همایش یک‌روزه حضورداشته باشند.
نوبخت افزود: در ماه مبارک امسال دو نفر مبلغ ویژه به‌منظور برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم استان حضور می‌یابند که حجت‌الاسلام محامد یزدی در شهرکرد و حجت‌الاسلام عبدالرزاق پیر دهقان در شهرستان بروجن فعالیت تبلیغی خود را انجام خواهند داد.
وی در پایان گفت: انشاء الله در ماه مبارک رمضان سعی می‌کنیم تمام مناطق روستایی و شهری از وجود روحانیون اعزامی بهره‌مند شوند.

captcha