گزارش مالی مسابقات بین‌المللی قرآن منتشر شود/ قدردانی از ابتکار جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3714411
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
زهرا سعیدی:

گزارش مالی مسابقات بین‌المللی قرآن منتشر شود/ قدردانی از ابتکار جهاد دانشگاهی

گروه مسابقات ــ عضو فراکسیون قرآن مجلس با پیشنهاد اینکه گزارش مالی مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران ارائه شود تا جلوی برخی حاشیه‌سازی‌ها گرفته شود.

گزارش مالی مسابقات بین‌المللی قرآن منتشر شود/ قدردانی از ابتکار جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ چهلمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور صبح امروز 24 اردیبهشت ماه در هتل ارم برگزار شد.
در بخشی از این مراسم زهرا سعیدی، عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در صحبت‌های کوتاهی ضمن قدردانی از سازمان اوقاف به خاطر برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: از جهاد دانشگاهی نیز به دلیل برگزاری مطلوب ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان قدردانی می‌کنم. مسابقاتی که تلاش شد تا با به کارگیری ابتکارات جدید، کاهش هزینه‌ها را به دنبال داشته باشد و در این راه نیز موفق بودند.
وی در ادامه ضمن دعوت از اعضای جلسه برای حضور در جمع اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از مسابقات، افزود: امیدوارم این جلسه برگزار شود تا موارد مربوط به مسابقات بین‌المللی قرآن مطرح شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ارائه گزارش مالی مسابقات بین‌المللی قرآن تأکید و اظهار کرد: به اعتقاد من هیچ مانعی وجود ندارد که گزارش مالی مسابقات به صورت شفاف بیان شود. گاهاً یک سری از افراد به دنبال جنجالی کردن حاشیه‌ها هستند و انتشار گزارش مالی مسابقات، می‌تواند مانع از چنین حاشیه‌هایی شود.
سعیدی در پایان به حمایت‌های فراکسیون قرآن و عترت از فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: همیشه در حد توان حمایت بوده است و قول حمایت‌های بیشتر را نیز خواهیم داد.
انتهای پیام

captcha