فاز اول پروژه برج هنر اسلامی ايلام در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3714415
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
میرجعفریان:

فاز اول پروژه برج هنر اسلامی ايلام در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد

گروه فرهنگی - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با جديت، پيگير مراحل احداث برج هنر اسلامي شهر ايلام هستیم و براي اين مهم برنامه و تذكرات لازم به شركت نگاران كندلوس پيمانكار پروژه ابلاغ شده است .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام امروز در جلسه پيگيري پروژه‌هاي مديريت فني و اجرايي اين اداره كل اظهار کرد: اجراي به موقع پروژه‌هاي عمراني حق عموم مردم بوده و اين اداره كل براي اين امر تمام توان خود در همه زمينه‌ها را به كار خواهد گرفت .
وی با تاکید بر اینکه احداث برج هنر اسلامي شهر ايلام يك پروژه خاص است كه تحول بزرگي در حوزه فرهنگ و هنر استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه وزارت راه وشهرسازي (شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران) و مسئولان استان تا كنون اعتبارات لازم براي اين پروژه را تامين نموده و از اين لحاظ مشكل خاصي وجود ندارد و بهانه‌اي براي تاخير در اجراي پروژه از طرف پيمانكار پذيرفته شده نيست .
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: تذكرات لازم در اين خصوص به پيمانكار داده شده و بر اتمام اين فاز (اسكلت و سقف) در زمان مقرر با كيفيت عالي تاكيد شده است و برنامه‌ريزي اجرايي هفتگي مرحله به مرحله از طرف اين اداره كل تعريف و رصد مي‌گردد و اگر تعللي در اين برنامه مشاهده گردد اقدام قاطع قانوني به عمل خواهد آمد .
وی گفت: فاز اول برج هنر ايلام در زميني به مساحت 1550 متر مربع در 8 طبقه با زير بناي 8000 متر مربع با قرار دادي 18 ماهه در حال ساخت است و تاكنون حدود 30 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
انتهای پیام
captcha