آیین استقبال از ماه رمضان در حرم رضوی
کد خبر: 3714678
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

آیین استقبال از ماه رمضان در حرم رضوی

گروه اجتماعی- همزمان با روزهای پایانی ماه شعبان المعظم، آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور عموم زائران و مجاوران برگزار می‌شود.

آیین استقبال از ماه رمضان در حرم رضوی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه بندگی و عبودیت است، ابراز کرد: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان شامگاه چهارشنبه 26 اردیبهشت‌‏ماه با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی با حضور عموم زائران و مجاوران برگزار می‎شود.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه آیین استقبال از ماه مبارک رمضان هر سال در روزهای پایانی ماه شعبان المعظم در حرم رضوی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرائت ادعیه و زیارت امین‌الله و مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی به شمار می‌رود.
وی اعلام کرد: این برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز می‌‏شود و در آن میثم مطیعی به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.
حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متعددی چون سلسله جلسات درس‌هایی از قرآن، قرائت قرآن، سخنرانی، پرسمان دینی، حلقه معرفت و ... در طی شبانه روز در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha