برنامه‌های فراکسیون قرآن مجلس در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3714794
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
حجت‌الاسلام پژمان‌فر تشریح کرد:

برنامه‌های فراکسیون قرآن مجلس در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن

گروه سیاسی ــ رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این فراکسیون تصمیم دارد تا برای نخستین‌بار، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال، غرفه‌ای دایر کند و هدف از اتخاذ چنین تصمیمی نیز برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان و ارائه گزارش عملکرد است.

برنامه‌های فراکسیون قرآن مجلس در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا  با اشاره به اینکه فراکسیون قرآن و عترت مجلس تصمیم دارد تا برای نخستین‌بار، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال، غرفه‌ای به‌نام خود دایر کند، درباره علت این اقدام افزود: هدف از اتخاذ چنین تصمیمی برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان، مردم و همچنین فعالان قرآنی و از طرف دیگر ارائه گزارش عملکرد فراکسیون در حوزه‌های قرآنی است.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم هر شب یکی از اعضای فراکسیون در غرفه حضور یابد تا  مردم ضمن دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان خود، از روند و نحوه اتخاذ تصمیمات در حوزه قرآنی آگاهی یابند.
رئیس فراکسیون قرآن در پایان افزود: همچنین گزارش‌هایی از عملکرد فراکسیون در حال تهیه است که در ایام نمایشگاه و در غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha