پایان اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران
کد خبر: 3714816
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

پایان اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از پایان اجرای طرح تربیت حافظان این منطقه خبر داد.

پایان اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از پایان اجرای طرح تربیت حافظان این منطقه خبر داد و گفت: طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی و با همکاری مجموعه مدیریت و مربیان قرآنی مؤسسه دارالتقوی مبین تهران آغاز شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران افزود: قرار بر این بود که این طرح در روز 10 اسفندماه سال گذشته به پایان برسد که به دلیل استقبال فراوان قرآن‌آموزان و والدین ایشان و نیز همکاری خوب مدیران مدارس، تا اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شد.
کریمی در ادامه تصریح کرد: به حمد و توفیق الهی توانستیم به تمامی اهداف مد نظر در طرح تربیت حافظان دست پیدا کنیم و تمامی قرآن‌آموزان تحت پوشش طرح با سوره‌ها و مفاهیم جزء 30 قرآن کریم آشنا شدند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران ضمن تشکر از مجموعه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران و نیز ایکنا جهت پوشش خبری کامل از این طرح قرآنی، اظهار کرد: امیدواریم طی سال تحصیلی آتی نیز این طرح پربرکت قرآنی را با قوت هر چه تمام‌تر از لحاظ کمی و کیفی اجرا کنیم.

انتهای پیام

captcha