بیانیه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3714820
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

بیانیه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهادــ اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

به گزارش ایکنا؛ در پی انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس، تحولات در سرزمین‌های اشغالی بار دیگر وارد مرحله تازه‌ای شده به‌گونه‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی دور جدیدی از حملات وحشیانه خود را علیه ساکنان نوارغزه آغاز کرده است. این حملات از روز گذشته، 24 اردیبهشت‌ماه و پس از موج تظاهرات ضداسرائیلی ساکنان نوار غزه صورت گرفت.
در واکنش به این حادثه ناگوار، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به‌عنوان یک‌ نهاد فرهنگی و به نمایندگی از مؤسسات و جامعه فعال قرآنی، با انتشار بیانیه‌ای این حملات خصمانه را محکوم کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ﴿ شعراء/ ۲۲۷﴾»

بار دیگر جهان شاهد جنایتی شنیع و ددمنشانه از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است، در زمانی که آمریکای جنایتکار به‌صورت کاملاً غیرقانونی و غیرانسانی با جشنی که بر روی خون زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینیان بر پا گردید، سفارت خود را به قبله اول مسلمین جهان انتقال داد، رژیم غاصب صهیونیستی مردم بی‌گناه فلسطین را به خاک و خون کشید و در سکوت مرگ‌آور رسانه‌های امپریالیستی جهان، به‌ راحتی ده‌ها کودک و زن و مرد مظلوم و مسلمان بی‌دفاع را به شهادت رساند و در این میان کشورهای غربی و مدعی حقوق بشری که در مواقع مطلوب خود درنمایشی توخالی و مشمئزکننده در سوگ حیوانی می‌نشینند در این جنایت آشکار و وحشیانه دم نمی‌زنند و با این سکوت شرم‌آور در طبل رسوایی خود می‌کوبند؛ اما در این میان زجرآورتر از هر پدیده‌ای، سکوت و انفعال شرم‌آور و مفتضحانه کشورهای مرتجع به‌ ظاهر مسلمانی است که سال‌ها گوش‌ به‌ فرمان استکبار بوده و در کمال تأسف در سوای نام مقدس اسلام به نوکری و طفیلی صهیونیزم جهانی تبدیل‌ شده‌اند.

این جنایت آشکار نشان‌دهنده تقلای رژیمی است که عمر خود را تمام می‌بیند و برای ادامه حیات منحوس خود از هیچ کوشش شنیعی دریغ نمی‌کند. قطعاً این اقدامات وحشیانه عمر منحوس و نامبارک این رژیم کودک‌کُش را کوتاه‌تر خواهد کرد و خون مقدس این مظلومان تاریخ، درخت مقاومت را بیش‌ از پیش آبیاری خواهد کرد تا به فرموده «پیر ما»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) این رژیم 25 سال آتی را نبیند و با سرعت بیشتری در این سراشیبی سقوطی که سال‌هاست در آن گرفتار شده است به درک واصل گردد.
اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور این اقدامات وحشیانه و ددمنشانه و همچنین سکوت مرگبار رسانه‌های مدعی آزادی بیان و حقوق بشر را محکوم نموده و از همه آزادگان جهان علی‌الخصوص همه مسلمانان جهان درخواست می‌نماید تا هر کس به هر نحو و توان ممکن به یاری مظلومان فلسطینی بشتابد و به نابودی این رژیم کودک‌کُش کمک نماید.

همچنین به کشورهای مرتجع و به‌ ظاهر مسلمان منطقه توصیه می‌کنیم با عبرت از تاریخ و درس گرفتن از سرانجام کسانی که به غرب و استکبار تکیه کرده و سال‌ها نوکری آن‌ها را کرده‌اند و سرانجام پس از پایان تاریخ‌ مصرفشان توسط همان اربابان خود به زباله‌دان تاریخ پیوستند، هر چه زودتر به خود آیند و به دستورات محکم الهی و انسانی قرآن مبنی بر مبارزه با کفر و استکبار و حمایت از مظلوم و مستضعفین بشتابند تا سرانجام شوم ایادی سینه‌چاکان استکبار نصیب آن‌ها نشود.
همچنین ازمسئولان کشور عزیزمان علی‌الخصوص وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط تقاضا می‌گردد ضمن محکومیت شدید این جنایات با اقدامات عملی و مؤثر و جهانی از تکرار این اقدامات وحشیانه جلوگیری نمایند».

حسن محمدی
مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور

captcha