مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3714921
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
طاهری خبر داد:

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در این مدرسه اشاره کرد و گفت: این مراسم همه‌روزه صبح‌ها با حضور طلاب و خانواده آن‌ها و بانوان محله در محل مدرسه برگزار می‌شود.

 

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار می‌شود

فاطمه طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، از آمادگی کامل این مدرسه برای استقبال از ماه بندگی خبر داد و افزود: به لطف الهی همه برنامه‌ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و معنوی برای استقبال از این ماه نورانی فراهم‌شده است.
طاهری بابیان اینکه باید از فرصت‌های نورانی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را انجام دهیم، گفت: بدبخت آن‌کسی است که ماه رمضان بیاید و برود و بخشیده نشود.
وی ماه رمضان را ماه توبه و استغفار دانست و اظهار کرد: بیاییم در این ماه از گناهان گذشته خود توبه کنیم و بدانیم اگر توبه‌هایمان واقعی و عملی باشد، خداوند متعال نیز قلم عفو بر آن‌ها خواهد کشید.
طاهری با تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های این مدرسه در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در این ماه بیشتر برنامه‌ریزی ها حول محور قرآن و توجه به امور قرآنی انجام شده است؛ اگر بتوانیم طلاب را در مسیر مفاهیم قرآن قرار دهیم به یقین در رسالت خود موفق بوده ایم.
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در این مدرسه اشاره کرد و افزود: این مراسم همه‌روزه صبح‌ها با حضور طلاب و خانواده آنها و بانوان محله در محل مدرسه برگزار می شود.
این مقام مسؤول با بیان اینکه همه‌روزه بحث تفسیر قرآن نیز در مدرسه برای طلاب گفته می شود، ابراز کرد: هدف ما این است که هم به ظاهر قرآن و قرائت و روخوانی آن توجه شود و هم محتوای قرآن که مهمترین نیاز امروز طلاب است، مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه طبق روال سال های گذشته ویژه برنامه شبهای قدر نیز برای طلاب در مدرسه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته ویژه برنامه های احیای شب های قدر با دعوت از سخنرانان مطرح استان و همچنین برگزاری دعا و مناجات های مخصوص این شبها در محل مدرسه برگزار می شود.

captcha