حمایت شهردار کاشمر از برگزاری جلسات قرآنی در ماه رمضان
کد خبر: 3714965
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

حمایت شهردار کاشمر از برگزاری جلسات قرآنی در ماه رمضان

گروه شهرستان‌ها- شهردار کاشمر از برگزاری چهارمین طرح ضیافت قرآنی در سطح مساجد و برگزاری ده شب برنامه قرآنی فاخر در بلوار سیدمرتضی حمایت کرد.

حمایت شهردار کاشمر از برگزاری جلسات قرآنی در ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جعفر سلیمانی، شهردار کاشمر صبح امروز 26 اردیبهشت‌ماه در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه دیدگاه شهرداری در برگزاری ضیافت قرآنی کاملاً مثبت است، افزود: با توجه به شرایط بد آب وهوایی نمی‌توانیم از ظرفیت فضای باز برای 30 شب در بلوار سیدمرتضی استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: چون برای اولین بار در نظر داریم جلسات قرآنی ماه مبارک رمضان در فضای باز برگزار شود، پیشنهاد دادیم برای سال اول با ده شب اما با جمعیت بیشتر، کیفیت بالاتر و برنامه‌ریزی بهتر این برنامه را برگزار کنیم.
سلیمانی اظهار کرد: هرچند شهرداری آمادگی کامل دارد که در صورت تشخیص اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر این کار را انجام دهد ولی به تصویب اکثریت نرسید و به جلسه آتی شورای شهر موکول شد.
وی با بیان اینکه رسالت و وظیفه خود می‌دانیم که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی حداکثر اهتمام را داشته باشیم، عنوان کرد: اینکه برخی با انتشار بخشی از گفتار ما منجر به ایجاد بدبینی در بین مردم می‌شوند و بی‌اخلاقی را ترویج می‌کنند، جای تأسف دارد.
شهردار کاشمر بیان کرد: به طور شفاف اعلام می‌کنیم که حتی در خصوص برنامه ضیافت قرآنی هرساله ‌ی که سال چهارم آن را مقرر است تجربه کنیم همانند سال‌های قبل باید شورای شهر اجازه می‌داد که با سه نظر موافق و سه نظر مخالف به نتیجه نرسید.
وی با بیان اینکه در جلسه شورای شهر تأکید ما بر برگزاری ضیافت قرآنی در مساجد سطح شهر بود که این خود مبین دیدگاه ما است، گفت: از سه پیشنهاد ارائه شده توسط شهرداری به شورای شهر در خصوص نحوه برگزاری و حمایت از جلسات قرآنی سطح شهر در ماه مبارک رمضان تنها با یک پیشنهاد موافقت شد.

انتهای پیام

captcha