اعلام ویژه‌برنامه‌های اتحادیه قرآنی البرز در ماه رمضان
کد خبر: 3715069
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های اتحادیه قرآنی البرز در ماه رمضان

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌نهاد ـ اتحادیه قرآنی استان البرز برنامه‌های متنوعی را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است که طی گزارشی به آنها اشاره می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اتحادیه مدغم قرآنی استان البرز ویژه‌برنامه‌هایی متنوعی را برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان در نظر گرفته است، که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.
برپایی اردوی جهاد قرآنی در روستای کندر(جاده چالوس) در ایام ماه رمضان، همایش تجلیل از قرآنیان استان البرز در سالن «ارشاد» با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و اتحادیه قرآنی استان، جزءخوانی در مساجد جامع 10 ناحیه، برپایی ویژه‌برنامه جشن نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) در تمامی نواحی و مساجد از جمله برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان است.
یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این ایام برپا خواهد شد، برگزاری چهار محفل در روزهای یکشنبه ماه رمضان در چهار منطقه استان البرز است که اختتامیه آن در تالار نژادفلاح با سخنرانی امام جمعه البرز انجام می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های اتحادیه قرآنی البرز در ماه رمضان
این اتحادیه به منظور ترویج و انس هرچه بیشتر عموم مردم با قرآن، محافل انس با قرآن را در 4 ‌پارک بزرگ به مدت 12 شب همراه با بخش‌های متنوعی چون اجرای گروه حفاظ، برپایی نمایشگاه، تلاوت قرآن، سخنرانی و اجرای تواشیح برگزار می‌کند.
جمع‌آوری اطلس قرآنی ویژه مربیان جهت شرکت در طرح صراط، توزیع 100 جلد قرآن در مناطق محروم در ماه نزول قرآن، برپایی چهار محفل قرآنی طی روزهای پنجشنبه در گلزار شهدا‌ با حضور قرآنیان استان، برگزاری مسابقات قرآنی در مساجد ویژه همه اقشار جامعه، برگزاری کلاس‌های مهد کودک در حسینیه‌ها و مساجد ویژه کودکان 7-3 سال با خواندن سوره‌های کوچک و نقاشی با موضوعات قرآنی، از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی اتحادیه قرآنی البرز به مناسبت ماه رمضان است.
این مرکز برنامه‌های دیگری چون سرکشی به مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌ها در مناطق محروم، سطح‌بندی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، برگزاری کلاس تجوید برای کارکنان کمیته امداد، ایجاد غرفه البسه حجاب در پارک‌ها، تولید نرم‌افزارهای قرآنی‌ با تخفیف ویژه، ایجاد نمایشگاه کتاب با تخفیف بیش از 50 درصد، برپایی کرسی تلاوت روز‌های دوشنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان همراه با پذیرایی افطار با حضور مسئول دارالقرآن سپاه و اساتید برتر استان را اجرا خواهد کرد.
برپایی مسابقات قرآن ویژه ماه رمضان، برگزاری «سی شب 30 محفل» با حضور قاریان ممتاز استانی، برپایی جشنواره قرآنی ـ فرهنگی «رمضان» با همکاری اتحادیه قرآنی البرز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان البرز و معاونت فرهنگی هنری شهرداری از جمله ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام

captcha