اهدای ۱۰۰۰ جلد قرآن به محافل جزء‌خوانی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3715092
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

اهدای ۱۰۰۰ جلد قرآن به محافل جزء‌خوانی چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اهدای ۱۰۰۰ جلد قرآن کریم در آستانه ماه مبارک رمضان به محافل جزء خوانی در استان خبرداد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به فعالیت های این اداره و برنامه های پیش بینی شده برای این ماه نورانی اشاره کرد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 1000 جلد قرآن به محافل جزء خوانی استان اهداء می شود.
وی ادامه داد: این 1000 جلد قرآن با پیگیری اداره امور قرآنی استان و همکاری سازمان دارالقرآن کشور از طرف بانک رفاه به محافل جزء خوانی قرآن اهداء و توزیع می شود.
تقی پور به برگزاری 9 محفل شاخص جزء خوانی در استان اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان در مرکز استان مراسم بزرگ جزخوانی قرآن کریم در محل مصلی امام خمینی (ره) راس ساعت 18 آغاز می شود.
وی با بیان این که امسال نیز به روال سال های گذشته مرتلین استانی که مورد تایید شورای عالی قرآن هستند در جایگاه قرائت قرار می گیرند ادامه داد: علاوه بر شهرستان شهرکرد در بقیه شهرستان های استان نیز یک مراسم شاخص جزخوانی برگزار می شود و علاوه بر این در همه شهرها و روستا های استان مراسم جزخوانی برگزار می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی گفت: با هماهنگی های انجام شده امسال در ماه مبارک رمضان در خلال مراسم جزء خوانی در حدود 15 الی 20 دقیقه نیز به مباحث تفسیری جز مربوط به آن روز پرداخته می شود.
وی ضمن اشاره به حضور مفسرین کشوری از ستاد عالی تفسیر قم در استان در ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: علاوه بر این از فضلا و مفسرین استانی نیز درمراسم مختلف جزخوانی قرآن کریم استفاده می شود.

 انتهای پیام

captcha