برگزاری نشست‌های تفسیر قرآن همزمان با ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3715102
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
تقی‌پور خبر داد:

برگزاری نشست‌های تفسیر قرآن همزمان با ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سلسله نشست‌های تفسیر ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبرداد.

برگزاری سلسله نشست های تفسیر قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری ،با اعلام این خبرافزود: طبق فرمایش امام علی (ع) که می فرماید، ألا لا خَیرَ فی قِراءه َلیس َ فیها تدبر ، بدانید که در قرآن خواندی که با تدبر همراه نباشد خیری نیست، و همچنین با هدف تقویت فعالان قرآنی در زمینه مباحث تفسیری، اداره امور قرآنی استان اقدام به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم نموده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در استان گفت: در شهرکرد دو جلسه تفسیر توسط حجت الاسلام مهامد یزدی از مفسیرین برجسته کشور و اعزام شده از شورای عالی تفسیر کشور برگزارمی شود.
تقی پور ادامه داد: این مراسم نورانی در مصلای شهرکرد به روال سال های گذشته بعد از جزء خوانی روزانه قرآن به مدت 15 الی 20 دقیقه با محوریت نکات تفسیری مربوط به جز همان روز برگزار می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی استان بیان کرد: به منظور گسترش معارف قرآنی و استفاده عموم مردم از نکات تفسیری قرآن کریم ، جلسه ای نیز با حضورحجت الاسلام مهامد یزدی بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد برگزار می شود.
تقی پورافزود: حجت‌الاسلام عبدالرزاق پیردهقان از دیگر مفسرین قرآن کریم در شهر بروجن جلسات تفسیر قرآن کریم را برگزار خواهند کرد.

وی گفت: در شهرستان های دیگر استان نیز جلسات تفسیر با حضور ائمه جمعه برگزار می شود .

انتهای پیام

 

captcha