وام‌های کارگشایی «امداد ولایت» به مددجویان
کد خبر: 3715115
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

وام‌های کارگشایی «امداد ولایت» به مددجویان

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه بیان کرد: کمیته امداد با شعار «بهره جای دیگر است» از طریق صندوق «امداد ولایت» وام‌‌های کارگشایی با سرانه‌ بین یک‌ تا پنج میلیون تومان را برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌کند.

حل مشکلات مددجویان کمیته امداد از طریق «امداد ولایت»

محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: کمیته امداد با شعار «بهره جای دیگر است» از طریق صندوق «امداد ولایت» وام‌‌های کارگشایی با سرانه‌ بین یک‌ تا پنج میلیون تومان را برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌کند.
وی افزود: به 271 نفر از مددجویان بیش از 642 میلیون تومان وام کارگشایی از منابع داخلی کمیته امداد در سال گذشته پرداخت‌ شده است.
رئیس کمیته امداد گلوگاه ادامه داد: وام کارگشایی در بخش‌های تحصیلی، مسکن، معیشت، درمان و جهیزیه به مددجویان پرداخت می‌شود و این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه در اقساط بلندمدت و بدون بهره در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.
وی در خصوص منابع تأمین اعتبار وام کارگشایی گفت: بخشی از این منابع از طریق بازپرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمدهای محلی و بخشی نیز از طریق سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت تأمین می‌شود که هم‌اکنون 110 نفر از مددجویان هم در نوبت دریافت وام قرار دارند.
یعقوبی عنوان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست گلوگاه، بازاریان و اصناف می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه‌ساز رفع مشکلات مددجویان شوند.
یادآور می‌شود، در گلوگاه 1200 خانوار کمک‌ معیشت بگیر کمیته امداد بوده که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
محمد خواجوی
انتهای پیام

captcha