300 کلاس درس معارف دفاع مقدس در سمنان تشکیل می‌شود
کد خبر: 3715270
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

300 کلاس درس معارف دفاع مقدس در سمنان تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، گفت: ۳۰۰ کلاس درس معارف دفاع مقدس در ۵۰ واحد دانشگاهی استان طی هفته مقاومت و ایثار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، عصر دیروز 26 اردیبهشت در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به برگزاری ۳۰۰ ساعت کلاس درس معارف دفاع مقدس در سطح استان طی این هفته، اظهار کرد: این کلاس‌ها با حضور چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو در ۵۰ موسسه آموزش عالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با معارف دفاع مقدس، آشنایی با مفاهیمی مانند شهادت‌طلبی، ایثار و مقاومت و همچنین ترویج ولایتمداری با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، یاداور شد: دوره آموزشی معارف دفاع مقدس برای ۲۰ هزار کارمند استان پیش‌بینی‌شده که در هفته ایثار و مقاومت با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

سلامی  گفت: با همکاری بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان، هشت هزار دانش‌آموز این استان نیز به مناسبت سوم خرداد و ایام هفته مقاومت و ایثار، معارف دفاع مقدس را آموزش می‌بینند.

وی افزود: بیش از یک‌هزار برنامه در سراسر استان سمنان به مناسبت هفته مقاومت و ایثار اجرایی می شود. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری مهر

captcha