خیزش عمومی در برابر جنایات اسرائیل از انقلاب اسلامی نشئت گرفته است
کد خبر: 3715546
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
حجت الاسلام نکونام:

خیزش عمومی در برابر جنایات اسرائیل از انقلاب اسلامی نشئت گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه شهرکرد با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، گفت: این جنایات باعث بلندشدن فریاد مردم بسیاری از کشورهای دنیا شد که این خیزش عمومی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز 28 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه ضیافت الهی فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت های معنوی و تقویت ارزش های دینی فردی و اجتماعی است.
وی با اشاره به توافقنامه برجام و ادامه یافتن آن با کشورهای اروپایی، اظهار کرد: اگر اروپایی بخواهند بین ایران و آمریکا یکی را برگزینند قطعاً آمریکا را انتخاب می کنند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اروپایی منافع خود را در صلح با آمریکا می دانند، تصریح کرد: کشورهای اروپایی به دنبال زمان خریدن در برجام هستند لذا مسئولان باید با هوشیاری مذاکره و گفتگو کنند.
نماینده ولی فقیه در استان به اول خردادماه سالروز آغاز تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران در سال 1359 اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا از ابتدا با فشارهای اقتصادی به دنبال تضعیف ایران بود اما تحریم های آمریکا نه تنها تأثیری در اراده ملت ایران نداشته است بلکه مردم را امیدوارتر، پویاتر و خودکفا کرده است.
حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه تاریخ نشان داده است که تحریم ملت را زنده تر و پویاتر کرده است، عنوان کرد: مبادا برخی ها از ترس تحریم شدن به بیگانگان امتیاز بدهند و موجب ناراحتی مردم شوند.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ابراز کرد: سال های دفاع مقدس عرصه آزمون و تجربه برای ملت ایران در برابر دشمنان بود و آزادسازی خرمشهر یکی از معجزه های خداوند برای ایران اسلامی است.
وی با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: این جنایات باعث بلندشدن فریاد مردم بسیاری از کشورهای دنیا شد که این خیزش عمومی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: این خروش همگانی علیه ظلم های رژیم غاصب صهیونیستی موجب امیدواری ملت مقاوم فلسطین می شود و با این شرارت ها به زودی شاهد ریشه کنی استکبار خواهیم بود.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه فساد نه تنها یک مقوله فردی بلکه کاملاً تأثیرگذار بر جامعه است، افزود: باید با امر به معروف و نهی از منکر نگذاریم فساد در جامعه رواج پیدا کند و همه در برابر مفسده های جامعه مسئولیم.
امام جمعه شهرکرد به 31 اردیبهشت ماه روز جهانی میراث فرهنگی و موزه اشاره و تصریح کرد: منابع تاریخی باید با دقت و امانت داری حفظ شوند تا آیندگان از آن ها عبرت بگیرند لذا نباید با تصرف در تاریخ جای مظلوم و ظالم را عوض کنیم.
وی با اشاره به روز ملی جمعیت در 30 اردیبهشت ماه، عنوان کرد: یکی از ضرورت های امروز مکتب شیعی و کشور افزایش جمعیت و فرزندآوری است که باید مورد توجه مسئولان امر باشد.
انتهای پیام

captcha