حمایت از کالای ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم‌هاست
کد خبر: 3715564
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

حمایت از کالای ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم‌هاست

گروه اجتماعی- امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: در وضعیت تحریم، تلاش برای قطع وابستگی‌ها و اجرای کامل اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و در این میان، حمایت از کالای ایرانی نیز می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای مقابله با تحریم‌ها به‌کار رود.

حمایت از کالای ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم‌هاست

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان، در خطبه‌های نماز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه، گفت: در روزهای گذشته رئیس جمهوری امریکا خروج یک‌طرفه از توافقی بین‌المللی به نام برجام را اعلام کرد و با این اقدام بی‌اعتماد بودن خود را مجددا به جامعه جهانی نشان داد.
امام جمعه شهرستان زاهدان اظهار کرد: فشارهای امریکا که از طریق اعمال تحریم‌های بی‌رحمانه اقتصادی صورت می‌گیرد، جمهوری اسلامی را وارد مرحله جدیدی از مبارزه با نظام سلطه کرده است.
وی افزود: در وضعیت تحریم، تلاش برای قطع وابستگی‌ها و اجرای کامل اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و در این میان، حمایت از کالای ایرانی نیز می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای مقابله با تحریم‌ها به‌کار رود.
آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اهمیت در نظر گرفتن منافع ملی از سوی مردم و مسئولین، ادامه داد: اگر وحدت حفظ شود و همه در اقدامات خود منافع ملی را در نظر بگیریم، تحریم‌ها و فشارهای امریکا همانند همیشه بی‌اثر خواهد بود؛ مردم از مسئولین حمایت کنند و مسئولین نیز از حمایت مردم بهره ببرند و برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.
وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: اسرار عبادات در کتب عرفانی آمده است و روزه یکی از این عبادات است که هم آداب دارد هم اسرار؛ از آداب روزه‌داری این است که فقط پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه روح و جسم، چشم، دهان و گوش باید روزه‌دار باشند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: زبان روزه‌دار باید از دشنام، تهمت و غیبت اجتناب کند؛ چشم روزه‌دار باید از نگاه به نامحرم دوری کند و همین‌طور گوش انسان باید از شنیدن غیبت‌ها منع شود.

انتهای پیام

captcha