ماه رمضان، فرصت مناسب برای قرب الهی و بخشش بندگان است
کد خبر: 3715659
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

ماه رمضان، فرصت مناسب برای قرب الهی و بخشش بندگان است

گروه معارف- رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر گفت: ماه رمضان فرصت مناسب برای استغفار و طلب آمرزش گناهان و همچنین نزدیکی و قرب به خداوند مهربان است .

ماه رمضان؛ فرصتی برای استغفار و طلب آمرزش گناهان

حجت‌الاسلام لطیف صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره فیوضات ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی است.
وی گفت: خداوند در این ماه از مهمانان خود میزبانی می‌کند بنابراین با توجه به جایگاه ویژه ماه مبارک رمضان ما باید تلاش کنیم تا حداکثر استفاده را از این ماه ببریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر افزود: این ماه فرصتی برای تزکیه اخلاق، تصفیه نفس و مجالی برای وسعت دادن ارتباط با خداوند است و کثرت استغفار و طلب آمرزش برای پاک کردن آثار گناهان از وجودمان، از اعمالی است که در ماه رمضان بسیار به آن توصیه شده است.
حجت‌الاسلام صالحی، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای که از آن باید مراقبت کنیم، زبان است که باید از آن به خوبی مراقبت انجام شود تا در این ماه تهمت، غیبت، بدگویی و… صورت نگیرد، ماه رمضان ماه مراقبت، تخلیه، تهویه و تجلی است، پس باید از ماه رمضان بهترین استفاده را ببریم.
وی تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقداماتی است که در ماه رمضان باید به آن توجه ویژهای داشت و تذکر لسانی باید در این ماه انجام بگیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی است، گفت: ماه رمضان یکی از برترین ماه های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha