برگزاری دوره آموزشی قرائت سطح ۳ در سامان
کد خبر: 3715662
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

برگزاری دوره آموزشی قرائت سطح ۳ در سامان

گروه فعالیت‌های قرآنی - به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری دوره آموزشی قرائت سطح ۳ در شهرستان سامان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی قرائت سطح 3 در سامان

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی استان در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر افزود: این دوره با حضور 25 نفر از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان سامان برگزارشد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره کتاب روخوانی و روانخوانی نور و تجوید سطح 1 توسط فرشته امیری تدریس شد، ادامه داد: دوره روخوانی و روانخوانی اولین مرحله یادگیری قرآن کریم می باشد و در عین حال پیش نیاز آموزشی سطوح بالاتر محسوب می شود.از این رو متقاضیان در این دوره ، در بدو امر مورد ارزیابی قرار گرفتند و بنا برنیاز آنها دو کتاب روخوانی و روانخوانی نور و تجوید سطح 1 با هم در این دوره آموزش داده شد.
تقی پور گفت: هدف از برگزاری این دوره علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم ، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر است و در نهایت افرادی که در این دوره شرکت کردند ، علاوه بر آشنایی کامل با قواعد روخوانی و روانخوانی ، مهارت لازم را در خواندن صحیح و روان قرآن کریم نیز کسب می کنند.

انتهای پیام

captcha