برنامه‌های متنوع صداوسیمای سیستان و بلوچستان ویژه ماه رمضان
کد خبر: 3715679
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

برنامه‌های متنوع صداوسیمای سیستان و بلوچستان ویژه ماه رمضان

گروه اجتماعی- معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌هایی متنوع نسبت به سال‌های گذشته جهت عرفانی و معنوی کردن فضا، چه در هنگام افطار و چه در وقت سحر برنامه‌ریزی شده است.

برنامه‌های متنوع صداوسیمای سیستان و بلوچستان ویژه ماه رمضان

محمد شهرکی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌هایی متنوع نسبت به سال‌های گذشته جهت عرفانی و معنوی کردن فضا، چه در هنگام افطار و چه در وقت سحر برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: ویژه‌برنامه وقت سحر امسال «دعوت» است که ساعت 3 بامداد از شبکه استانی هامون پخش می‌شود. همچنین برای هنگامه افطار نیز ویژه برنامه «ماه نشان» در نظر گرفته شده که هر شب ساعت 18:30 به‌صورت زنده پخش می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای مرکز استان بیان کرد: «حدیث آرزومندی» نیز از جمله برنامه‌های رادیویی ماه مبارک رمضان است که ساعت 2:45 بامداد پخش می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق رادیو هامون دنبال کنند.
وی اظهار کرد: همچنین برای هنگامه افطار، برنامه رادیویی «مهمانی خدا» ساعت 18:30 از رادیو هامون پخش می‌شود و مهمان خانه‌های روزه‌داران در لحظاتی قبل از اذان مغرب است.
شهرکی افزود: پوشش تصویری مراسم جزء خوانی قرآن کریم که طبق روال هر ساله، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌هاست. این برنامه به‌صورت زنده ساعت 13:15 روی آنتن شبکه استانی هامون می‌رود.

انتهای پیام

captcha