آغاز ثبت‌نام مدارس تخصصی علوم و معارف اسلامی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3715696
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
خدادادی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مدارس تخصصی علوم و معارف اسلامی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - رابط مدارس علوم و معارف اسلامی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس صدرا شروع شده است، گفت: دانش‌آموزان پایه‌ی نهم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس صدرا در چهارمحال و بختیاری

جوانبخت خدادادی، رابط مدارس علوم و معارف اسلامی در چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: 31 خرداد 97 امسال ساعت 9 صبح آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی دوم مدارس صدرا به‌صورت کتبی برگزار می‌شود.
خدادادی افزود: دانش آموزان دختر و پسر پایه‌ی نهم که علاقه‌مند به شرکت در چهار دبیرستان علوم و معارف اسلامی در شهرستان‌های بروجن و فارسان هستند می‌توانند برای ثبت‌نام به این مدارس مراجعه کنند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزانی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند که معدل دی‌ماه آن‌ها بالای 18 و انضباط 20 داشته باشند .
رابط مدارس صدرا در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از پنج درس زبان انگلیسی، عربی، فارسی، ریاضی و دینی پایه نهم هرکدام 15 سؤال طراحی‌شده است، که مجموعاً ۷۵ سؤال می‌شود و دانش‌آموزانی که به 60 سؤال جواب درست دهند به مرحله‌ی بعد و مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند.
خدادادی گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان در آزمون کتبی و مصاحبه‌ی حضوری،25 نفر از کسانی که بالاترین نمره را کسب کنند برای تحصیل در پایه‌ی دهمِ مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا انتخاب می‌شوند.
گفتنی است، شهرستان فارسان و بروجن هرکدام دارای دو دبیرستان دخترانه و پسرانه هستند که فعالیت خود را از سال 1385آغاز کرده‌اند و در این مدت 100 در صد قبولی داشته‌اند.

captcha