اجرای طرح «رمضان با شهدا» در وزارت ارتباطات
کد خبر: 3715701
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
راسخ خبر داد:

اجرای طرح «رمضان با شهدا» در وزارت ارتباطات

گروه فناوری اطلاعات ــ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح رمضان با شهدا در ماه رمضان سال جاری در وزارت ارتباطات خبر داد.

http://iqna.ir/files/fa/news/1396/10/11/748684_402.jpg

به گزارش ایکنا، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره برنامه‌های این معاونت برای ماه مبارک رمضان، گفت: در سال جاری طرح «رمضان با شهدا» در این وزارتخانه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح به منظور زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا می‌شود و در این طرح هر روز از ایام ماه مبارک رمضان به نامه یکی از شهدای این وزارت نامگذاری شده و ثواب قرائت یک جز قرآن کریم به روح آن شهید بزرگوار تقدیم می‌شود.

رییس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه در این طرح بخشی از وصیت نامه شهید بصورت مکتوب و تصویری در فضای مجازی و مکتوب منتشر می‌شود، افزود: قطعا مراجعه به وصیت‌نامه شهدا می‌‌تواند روحیه مسوولیت‌پذیری را در همکاران تقویت کند و یادمان بیندازند که خون‌های بسیاری ریخته شده تا این مسوولیت‌ها به ما برسد؛ لذا پیشنهاد می‌کنم این طرح در سایر وزارتخانه‌های و نهادها نیز اجرا شود.

انتهای پیام

captcha