بیش از ۶۰۰ گفتمان دینی در مدارس سمنان برگزار شد
کد خبر: 3715704
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

بیش از ۶۰۰ گفتمان دینی در مدارس سمنان برگزار شد

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری ۶۱۰ گفتمان دینی در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ مورد به نماز اختصاص داشت.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح امروز 29 اردیبهشت اظهار کرد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده با آموزش‌وپرورش و ساماندهی اساتید متخصص طبق عناوین گفتمان‌های دینی، در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تعداد ۵۵۰ گفتمان دینی در سطح مدارس استان سمنان انجام شد، افزود: این گفتمان‌ها در ۱۱۰ مدرسه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این گفتمان‌ها ۴۴۰ جلسه به دانش آموزان و ۱۱۰ جلسه به اولیاء و مربیان اختصاص داده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با تأکید بر ضرورت توجه ویژه در تقویت فرهنگ نماز خصوصاً نماز جماعت اذعان کرئد: علاوه بر این تعداد ۶۰ گفتمان ویژه نماز هم در طی این مدت برگزار شد که با احتساب آن تعداد گفتمان‌های دینی به ۶۱۰ مورد می‌رسد.

شکری ادامه داد: ۱۱۰ مدرسه در سطح استان سمنان با هماهنگی آموزش‌وپرورش انتخاب شدند که معیار این انتخاب اولویت بیشتر در نیاز به طرح مباحث گفتمان در این مدارس بود.

وی اذعان کرد: در صورت تعامل بیشتر آموزش‌وپرورش با سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری تشکل‌ها و مجامع همکار شاهد رشد کمی و کیفی در آینده خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به توجه ویژه به گفتمان‌های نمازگفت: تعداد ۶۰ گفتمان نماز طبق شرایط و دستورالعمل مربوط به گفتمان دینی مدارس علاوه بر ۵۵۰ گفتمان دینی مدارس برگزار شد.

انتهای پیام

captcha