برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشكنان در حوادث اخیر كازرون/ مردم مطالبات خود را از مسير قانونی دنبال كنند
کد خبر: 3715832
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشكنان در حوادث اخیر كازرون/ مردم مطالبات خود را از مسير قانونی دنبال كنند

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: موضوع افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت از حساب مردم جداست و کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، پلیس در راستای قانون و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشكنان در حوادث اخیر كازرون/ نقش هدایتی معاندان در این وقایع

به گزارش ایكنا از فارس، علی ذوالقدری، جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، 29 ارديبهشت‌ماه در خصوص حوادث اخیر در شهرستان كازرون گفت: به دنبال تجمعات اعتراض‌آمیز اخیر کازرون در بحث تقسیمات کشوری متأسفانه با هدایت معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام به ویژه منافقان و سلطنت‌طلبان برخی از افراد سابقه‌دار از اطراف و اکناف تحریک شده و با ورود به شهر کازرون با هدف تخریب اموال عمومی به اغتشاش دامن زده و قصد خسارت به اموال عمومی را داشتند.
وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدرهای اصلی این اغتشاشات را دستگیر كرده که حدود 40 درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برخی از متهمان ساکن استان‌های اطراف و برخی نیز ساکن شهرستان‌های اطراف کازرون هستند که عمده آنان مسلح به سلاح سرد از قبیل: قمه، دشنه، تبر و بعضا با سلاح ساچمه‌زنی قصد تعرض به ماموران را داشتند که پلیس با هنجار شکنان اقدام قاطعانه داشته است.
ذوالقدری تأكید كرد: موضوع افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت از حساب مردم جداست و کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، پلیس در راستای قانون و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
وی تأكید كرد: مطالبات مردم عزیز و شهیدپرور کازرون در مسیر قانونی خود با حمایت مسولان استان دنبال خواهد شد و پلیس مقتدرانه برای تامین امنیت مردم این شهر تلاش خواهد کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان گفت: در حال حاضر اوضاع کاملاً تحت کنترل پلیس است و مشکل خاصی وجود ندارد.
انتهای پیام

captcha