مسابقه وصیت‌نامه و کلمات قصار امام(ره) در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3715892
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

مسابقه وصیت‌نامه و کلمات قصار امام(ره) در لرستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و کلمات قصار امام خمینی(ره) در رابطه با ماه مبارک رمضان رمضان ویژه فرهنگیان لرستان برگزار می‌‏شود.

مسابقه وصیت‌نامه و کلمات قصار امام(ره) در لرستان برگزار می‌شود

رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان در رابطه با برنامه‌های آموزش و پرورش به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، گفت: مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و کلمات قصار ایشان در ماه رمضان، ویژه فرهنگیان استان لرستان برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت محتوابخشی به برنامه‌های بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)، اظهارکرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اندیشه‌های بزرگی دارند و تمام ابعاد شخصیتی ایشان ازجمله سبک زندگی، عرفان و توجه به مردم، باید در طول سال در زندگی ما جاری شود نه این‌که فقط منحصر به ایام رحلت ایشان باشد.
زینی‎وند مقدم ادامه داد: در طول سال باید برنامه‌های مدونی در خصوص شناخت سیره حضرت امام خمینی(ره) داشته باشیم و می‌طلبد که کنگره حضرت امام خمینی(ره) برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به برگزاری شب شعر آئینی با توجه به سیره امام راحل اشاره و با تاکید بر اجرای کارهای پژوهشی در باب شخصیت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: مسابقه کلمات قصار امام در مورد ماه رمضان نیز برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

captcha