برگزاری دوره آموزشیاری قرآن با همکاری اداره امور قرآنی در سپاه قمربنی هاشم(ع)
کد خبر: 3715909
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
تقی‌پور خبر داد:

برگزاری دوره آموزشیاری قرآن با همکاری اداره امور قرآنی در سپاه قمربنی هاشم(ع)

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشیاری قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری این اداره در سپاه قمربنی هاشم(ع) خبر داد.

دوره آموزشیاری قرآن کریم  با همکاری اداره امور قرآنی در سپاه شهرکرد برگزار می شود

محسن تقی‌پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر،گفت: با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و سپاه، این دوره آموزشیاری در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی افزود: دروس در نظر گرفته شده برای این دوره شامل روش تدریس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، آموزش روش کاروزی « بخش خوانی و کلمه خوانی و روان خوانی » احکام عمومی و احکام قرآنی، آشنایی با علوم قرآنی، اخلاق و تربیت اسلامی، آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن ( سطح۱)، آشنایی با قواعد روخوانی و روان خوانی قرآن هستند.
وی با اشاره به اینکه در این طرح آموزشياران فنون آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کريم را فرا می گیرند، افزود:داوطلبان با طي کردن دوره مربيگري و دريافت مدرک معتبر به عنوان مربي قرآن معرفي مي‌شوند .
تقی پور با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، ادامه داد:توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربيان تأثيرگذار و توانمند در امر تدريس است تا با دلسوزي ،علاقمندي و تخصص لازم، قرآن را تعليم دهند.
سرپرست اداره امور قرآنی استان تصریح کرد:شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشياري قرآن کريم تواناي‌هايي از قبيل دانش و توانمندي‌هاي عملي در تدريس روخواني و روان‌خواني، شايستگي‌هاي اخلاقي و رفتاري، مهارت‌هاي تدريس، مديريت کلاس‌هاي فردي و گروهي و توانايي در به کارگيري تکنولوژي‌هاي نوين آموزشي در تدريس قرآن را دارا هستند.
گفتنی است، به قبول شدگان در دوره گواهی نامه آموزشیاری قرآن ازسوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان داده می شود.

 انتهای متن

captcha