برپایی جشنواره «بهار قرآن» در جاجرم و گرمه
کد خبر: 3715964
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

برپایی جشنواره «بهار قرآن» در جاجرم و گرمه

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جاجرم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جشنواره بزرگ «بهار قرآن» در دو شهرستان گرمه و جاجرم با مشارکت کارخانه آلومینا برپا می‌شود.

برپایی جشنواره بزرگ «بهار قرآن» در شهرستان‌های جاجرم و گرمه

محمد صادقی، کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جاجرم در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: جشنواره بزرگ «بهار قرآن» در شهرستان‌های جاجرم و گرمه در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات 19،20،21 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقمندان تا 17 خرداد ماه سال جاری برای ثبت نام فرصت دارند که می توانند برای نام نویسی به روابط عمومی کارخانه آلومینا و سازمان تبلیغات اسلامی جاجرم و گرمه مراجعه کنند.

صادقی افزود: این جشنواره در بخش بزرگسالان «برادران»در محورهای قرائت، ترتیل،حفظ سوره لقمان و حجرات، مفاهیم نیز در بخش فرازی از نامه امام علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع) و دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع) و در بخش دانش آموزان پسر نیز در حوزه قرائت و حفظ و اذان برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی این جشنواره در بین دانش آموزان دختر در بخش های حفظ،مفاهیم  و ترتیل خوانی، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره در بخش های  ترتیل،حفظ10 جزء قرآن کریم و مفاهیم در میان بزرگسالان«خواهران» در دستور کار قرار دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره 22 خرداد ماه سال جاری با حضور قاری بین المللی حامد شاکرنژاد در مسجد صاحب الزمان جاجرم برگزار خواهدشد.

انتهای پیام.   

captcha