دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز افتتاح می‌شود
کد خبر: 3715990
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز/ امروز؛

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز افتتاح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از امروز ۳۰ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز در محل موزه هنر‌های معاصر اهواز دایر می‌شود.

سید کریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز گفت: این نمایشگاه ساعت 18 امروز یکشنبه 30 اردیبهشت همزمان با چهارم ماه مبارک رمضان در موزه هنرهای معاصر اهواز افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که انجام شده است مراسم افتتاحیه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همراه خواهد بود.

موسوی گفت: امسال حدود 80 غرفه در نمایشگاه قرآن ماه رمضان به ارائه آثار مکتوب، محصولات نرم‌افزاری و صنایع هنری خود در حوزه قرآن خواهند پرداخت. 60 درصد این غرفه‌ها، ورکشاپ و برنامه‌های آموزشی نیز برای بازدیدکنندگان خواهند داشت. امسال برای اولین بار اداره‌کل  اوقاف و امور خیریه استان غرفه‌ای را در نمایشگاه خواهد داشت و همچنین طرح تعویض قرآن‌های فرسوده نیز مانند سال‌های گذشته انجام خواهد شد.

 معاون قرآن و عترت اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در بخش برنامه‌های جنبی فعالیت‌ها و محافل قرآنی تدارک دیده شده است. سعی کرده‌ایم که در برپایی غرفه‌ها و ارائه برنامه‌ها و محصولات به همه سلایق و خواسته‌های افراد خانواده توجه داشته باشیم.

وی گفت: آثار نمایشگاه امسال با 40 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

به گفته موسوی دوازدهمین نمایشگاه قرآن اهواز از 30 اردیبهشت به مدت 10 روز در ساعات 18 تا 23 پذیرای علاقه‌مندان است.

 معاون قرآن و عترت اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگا‌های قرآن در سایر شهرستان‌های خوزستان گفت: به همه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابلاغ شده است که به منظور بهره مندی بیشت مردم از فضای ماه مبارک رمضان چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرستان برپا کنند. تاکنون دزفول، بهبهان و ماهشهر داوطلب برپایی این رویداد قرآنی شده‌اند.

انتهای پیام

captcha