آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره رساله‌های برتر قرآنی
کد خبر: 3716133
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره رساله‌های برتر قرآنی

جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛‌ تسنیم نوشت: جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند رساله‌هایی را که صرفاً با موضوعات قرآنی و نه روایی در طی 4 سال گذشته (از ابتدای سال 93 تا پایان سال 96) در دانشگاه دفاع شده است، تا تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه جشنواره به آدرس خیابان انقلاب، خیابان خارک، خیابان شهید هاشمی‌فر، پ15 ارسال کنند. به این منظور کلیه آثار می‌بایست در قالب نسخه الکترونیکی و همراه با گواهی دفاع حداکثر تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

به آثار ارسالی مربوط به قبل از سال 1393 و نیز پس از تاریخ اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. آیین برگزاری آثار منتخب و اهدای جوایز همراه با جلسات نقد و بررسی این آثار با حضور اساتید و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی همزمان با ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم واقع در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://iqfa.ir/ مراجعه کنید.

انتهای پیام

captcha