انجام ۹ مورد بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی خراسان جنوبی
کد خبر: 3716140
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
طی نوروز امسال صورت گرفت؛

انجام ۹ مورد بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی خراسان جنوبی

گروه اجتماعی - مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در نوروز امسال ۹ مورد بازدید از نمازخانه‌های بین راهی انجام شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، جعفر شهامت، امروز 30 اردیبهشت، در جلسه شورای اقامه نماز استان، اظهار کرد: در راه های کویری که واقف یا سرمایه گذار برای ایجاد مجتمع وجود نداشته است، 16 سکوی نماز احداث شده است.

9 مورد بازدید از نمازخانه های بین راهی انجام شد

وی ادامه داد: مهمترین جزء هر مجتمع خدمات رفاهی بخش نمازخانه و سرویس بهداشتی است که در راه‌های کویری استان ازجمله شهرستان طبس و نهبندان خلاء‌های از حیث نمازخانه و مسجد بین راهی وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در مسیرهای شریانی برون شهری استان ۲۲ مجتمع خدمات رفاهی و ۲۲ نمازخانه، راهداری و مسجد وجود دارد.
شهامت افزود: خراسان جنوبی، 2100 کیلومتر راه شریانی دارد که ۷۵ درصد ترافیک جاده‌ای استان در فصول سفر در راه های شریانی جریان دارد.
شهامت بیان کرد: کارگروهی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برای نمازخانه های بین راهی تشکیل شده که در نتیجه آن، در سال گذشته ۱۴ مورد و در نوروز امسال ۹ مورد بازدید از این مکان‌ها انجام شده است.

وی بحث نگهداری مساجد و نمازخانه های بین راهی بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: ساخت مجتمع خدمات رفاهی در منطقه دیگ رستم در مرحله آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

 انتهای پیام

captcha