برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد فاطمیه بروجن
کد خبر: 3716221
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
حجت‌الاسلام صالحی خبر داد:

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد فاطمیه بروجن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه خواهران در ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹ به‌صورت متمرکز، با همکاری اداره تبلیغات اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با شروع ماه رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه خواهران با قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم، توسط قاریان برتر شهرستانی، از ساعت ۱۰: ۳۰ صبح در مسجد فاطمیه شهر بروجن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صالحی اظهار کرد: این مراسم با حضور قاریان و حافظان خواهر برتر شهرستان همچون خانم سپندار، خانم امیدی، خانم مرادی و دیگر قاریان برتر برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: بعد از مراسم جز خوانی قرآن کریم، علاقه‌مندان در جلسه تفسیر قرآن کریم و روضه‌خوانی نیز شرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام صالحی به روایتی از امام هشتم پرداخت و گفت: امام رضا (علیه‌السلام) فرموده است نیکی‌ها در ماه رمضان پذیرفته و بدی‌ها در آن آمرزیده است، کسى که در ماه رمضان آیه‌ای از کتاب خداوند بخواند همانند کسى است که در ماه‌های دیگر قرآن را ختم کرده است.
و ادامه داد: و کسى که در این ماه درروی برادر ایمانى خود بخندد و او را خوشحال کند در روز قیامت او را دیدار نکند جز آنکه در روى او بخندد و او را خوشحال کند و به بهشت مژده‌اش دهد و کسى که در این ماه به مؤمنى کمک می‌کند، خداى تعالى در هنگام عبور بر صراط کمکش کند در آن روزى که گام‌ها بلغزد و کسى که خشمش را در این ماه نگه دارد خداوند خشمش را در روز قیامت از او بازدارد.
یادآور می شود: مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه خواهران برای نخستین بار با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بروجن و هیئت‌امنای مسجد فاطمیه در شهر بروجن برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha