رضایت کامل از افتتاحیه نمایشگاه قرآن/ تلاش برای آمادگی صددرصدی از روز دوم
کد خبر: 3716231
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
فقهی‌زاده بیان کرد:

رضایت کامل از افتتاحیه نمایشگاه قرآن/ تلاش برای آمادگی صددرصدی از روز دوم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه رضایت بسیار زیادی از برنامه افتتاحیه نمایشگاه قرآن داشته است، گفت: تلاش خواهد شد تا از روز دوم صددرصد نمایشگاه قرآن فعال باشد.

رضایت کامل از افتتاحیه نمایشگاه قرآن/ تلاش برای آمادگی صددرصدی از روز دوم

به گزارش ایکنا، عبدالهادی فقهی‌زاده، رئیس بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در اولین شب از برپایی نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه ایکنا به بیان توضیحات کوتاهی در مورد مراسم افتتاحیه و اولین شب از برگزاری این نمایشگاه پرداخت.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال در شش بخش و 22 کمیته برپا شده است، گفت: افتتاحیه این دوره از مسابقات افتتاح خوبی بود و بخش‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا صددرصد نمایشگاه قرآنی برای بازدید آماده شده است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در روز دوم به صددرصد برسیم و تمامی غرفه‌ها پذیرای بازدیدکننده‌ها باشند.
رئیس بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه جای نگرانی وجود ندارد، افزود: ما فغضاسازی و جلوه‌سازی‌های بصری بسیار زیادی داشتیم و فرصت بسیار کمی که بین جمع آوری نمایشگاه کتاب و بپایی نمایشگاه قرآن بود مقداری کار ما را کندتر پیش برد اما با سرعت شگفت آوری دوستان و همکاران کار کرده که با موفقیت فراوانی همراه بوده است.
فقهی‌زاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایکنا در مورد حضور نداشتن هیچ کدام از مسئولان نظام در مراسم افتتاحیه، گفت: قریب به یک ماه قبل از آغاز نمایشگاه مکاتبات جدی با رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز کردیم و طبق وعده قرار بود ایشان در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد اما یک هفته قبل از آغاز مراسم افتتاحیه برنامه بسیار لازم پیش آمد و همین موضوع مانع از حضور ایشان شد و فرصت مناسبی برای دعوت از شخصیت های دیگر نیز وجود نداشت.
وی با تأکید بر اینکه افتتاحیه رضایت بخشی را شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: شاید برای نخستین بار بود که در سطح کیفی بسیار بالایی گروه فراوانی از مدیران ارشد و مدیران سازمان‌های قرآنی و فرهنگی و اصحاب رسانه در افتتاحیه حضور یافته بودند.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: من همانند بسیاری از همکارانم از کیفیت مراسم افتتاحیه بسیار راضی هستم.

captcha