مسئولان توجه بیشتری به آموزش قرآن از سنین نونهالی داشته باشند
کد خبر: 3716268
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

مسئولان توجه بیشتری به آموزش قرآن از سنین نونهالی داشته باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: برای ترویج قرآن در جامعه نیاز است تا مسئولان توجه بیشتری به آموزش قرآن از سنین نونهالی داشته باشند و آنان را با برگزاری مسابقه، به سمت فراگیری معارف الهی هدایت کنند.

آموزش قرآن از دوران نونهالی آغاز شود

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالفضل مصطفایی، روز گذشته، 30 اردی‌بهشت در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از تلاش های آنان در برگزاری مراسم باشکوه اجلاسیه شهدای روحانی قدردانی کرد و گفت: همه کارها باید برای رضای خدای متعال و در مسیر او قرار گیرد، به‌خصوص کار برای شهدا که می‌تواند سعادتمندی برای آن فرد داشته باشد.
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدا در دوران حماسه و ایثار و با اینکه بعضی از آنها سن کمی نیز داشتند از همه تعلقات مادی و دنیایی گذشتند تا این خاک مقدس در تصرف اجانب قرار نگیرد.
وی ترویج و نهادینه شدن برنامه‌های قرآنی را در جامعه ضروری دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه اسلامی ایران یک ضرورت است، چرا که نهادینه شدن فرهنگ مقدس قرآن باعث از بین رفتن تمام پلیدی‌ها و ناپاکی‌ها در جامعه می‌شود.
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأسی و الهام گرفتن از آیات قرآن راه سعادت خود را پیدا کرده و با اتکای حقیقی به خداوند روحیه ایستادگی و شهادت طلبی را در وجود خودشان تقویت کردند.
حجت‌الاسلام مصطفایی بیان کرد: افراد در صورت مأنوس نشدن با کلام وحی و فاصله گرفتن از این سرچشمه نور، در معرض خطرات متعددی قرار خواهند گرفت که ضلالت، گمراهی و تسلط بیگانگان از مهم‌ترینِ آن‌ها است.
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأسی و الهام گرفتن از آیات قرآن راه سعادت را پیدا کردند و با اتکای حقیقی به خداوند روحیه ایستادگی و شهادت‌طلبی را در وجود خودشان تقویت کردند.
حجت‌الاسلام مصطفایی بیان کرد: برای ترویج قرآن در جامعه نیاز است تا مسئولان توجه بیشتری به آموزش قرآن از سنین نونهالی داشته باشند و آنان را با برگزاری مسابقه، به سمت فراگیری معارف الهی هدایت کنند.
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: به زبان آوردن بیش از هزار صفت از اوصاف خالق در شب‌های قدر یکی دیگر از برکات و زیبایی‌های این ماه است که انتظار می‌رود خداوند توفیق استفاده احسن از این ماه را به همه بندگانش بدهد.

انتهای پیام

captcha