برنامه‌های قرآنی به ماه رمضان خلاصه نشود
کد خبر: 3716277
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
استاد حوزه علمیه قزوین:

برنامه‌های قرآنی به ماه رمضان خلاصه نشود

گروه فعالیت‌های قرآنی- استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی نباید فقط در ماه مبارک رمضان در محیط زندگی فردی و اجتماعی ما پررنگ باشد، بلکه زندگی ما نیاز به توجه همیشگی به قرآن و آموزه‌های قرآنی دارد.

 برنامه‌های قرآنی به ماه رمضان خلاصه نشود

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی فاطمیان در محفل قرآنی که 30 اردی‌بهشت در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اقبالیه برگزار شد، گفت: رشد و پرورش فرزندان بر اساس تعالیم اسلامی و قرآنی سبب می‌شود تا آنان در مقابل آفت‌های دین و آسیب‌های اجتماعی در امان بمانند.
وی افزود: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات گسترده‌ای در زمینه ترویج علوم قرآنی و تربیت قاریان و حافظان قرآنی صورت گرفته، اما جامعه اسلامی ایران به فعالیت بیشتری در این زمینه نیاز دارد.
استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: دشمنان دین اسلام و قرآن هزینه و وقت زیادی صرف می‌کنند تا نقش دین و علوم قرآنی را در جامعه اسلامی ایران کم‌رنگ کنند که از آن جمله می‌توان به جنگ نرم دشمن اشاره کرد.
حجت‌الاسلام فاطمیان تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی نباید فقط در ماه مبارک رمضان در محیط زندگی فردی و اجتماعی ما پررنگ باشد، بلکه زندگی ما نیاز به توجه همیشگی به قران و آموزه‌های قرآنی دارد.
استاد حوزه علمیه قزوین گفت: به امور قرآنی در خانواده باید بیش از گذشته توجه شود، چرا که این کتاب سرشار از آموزه‌های مهمی برای زندگی ما انسان‌ها دارد که با بهره‌گیری از آن پیام‌های آموزشی، می‌توانیم فرزندان خوب و ارزشی تربیت نماییم.
امام جمعه شهرستان اقبالیه تصریح کرد: قرآن گنجینه ارزشمند آموزه‌ها و پاسخ جامع به شبهات و نیازهای مختلف است و تمسک به آن، هدایت، نور و معنویت انس با قرآن، باور و یقین قلبی در وجود برزخ و قیامت را در انسان به وجود می‌آورد و این مهم می‌تواند افراد را تا سر حد عصمت پیش برده و از گناهان باز دارد و اخلاق و رفتار انسانی را در جامعه بسط دهد.
حجت‌الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: زندگی کسانی که با قرآن مأنوس می‌شوند سراسر شادی و شیرینی است و لحظه‌های ناب همراه با خاطره به یادماندنی و لذت بخش بر گذران روزهایش سایه می‌افکند.

انتهای پیام

captcha