معرفی ظرفیت‌های قرآنی از دستاوردهای نمایشگاه قرآن و عترت است
کد خبر: 3716322
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز/

معرفی ظرفیت‌های قرآنی از دستاوردهای نمایشگاه قرآن و عترت است

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ماه مبارک رمضان معنویت خاصی به این نمایشگاه بخشیده است. معرفی قاریان بین‌المللی، آشنایی با آثار مکتوب قرآنی و هنرهای مرتبط با قرآن در نمایشگاه از جمله آثار این نمایشگاه است. از برگزارکنندگان این نمایشگاه که به نحو زیبا و شایسته‌ای این کار را انجام دادند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایکنا از خوزستان، عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش کارون شب گذشته 30 اردیبهشت همزمان با اولین روز از نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در غرفه خبرگزاری قرآن(ایکنا) حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان کارون نخبه‌های قرآنی زیادی دارد، با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان در عرصه فعالیت‌های قرآنی گفت: دانش‌آموزی به نام علی امری از دانش آموزان این شهرستان در کمتر از یک سال یعنی هشت ماه موفق به حفظ کل قرآن شد؛ او در مؤسسه بیت‌الاحزان فارس توانست حافظ قرآن شود.

مزرعه گفت: دیگر دانش‌آموز ما، احمد کعبی در مسابقات قرآنی اسراء که از سوی شبکه قرآن برگزار شد شرکت کرد و در بین 28 نفر شرکت‌کننده نفر اول شد و اختتامیه آن در شهر کاشان برگزار شد. ان شاءالله این دانش آموز پس از ماه مبارک رمضان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به ترکیه اعزام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون افزود: احمد کعبی در بخش زیر 16 سال رشته تقلید از صدای استاد منشاوی توانست این موفقیت را کسب کند. این دانش‌آموز سال گذشته به عنوان پدیده مسابقات قرآن در آبادان معرفی شد و در سال جاری نفر اول مسابقات قطب 3 دانش‌آموزی شد.

وی اظهار کرد: سهم نخبه‌های قرآنی ما در دو بخش دختران و پسران در زمینه‌های قرائت، صوت، حفظ و نهج‌البلاغه و صحیفه سهم خوبی است.

مزرعه با اشاره به نمایشگاه قرآن گفت: ماه مبارک رمضان معنویت خاصی به این نمایشگاه بخشیده است. معرفی قاریان بین‌المللی، آشنایی با آثار مکتوب قرآنی و هنرهای مرتبط با قرآن در نمایشگاه از جمله آثار این نمایشگاه است. از برگزارکنندگان این نمایشگاه که به نحو زیبا و شایسته‌ای این کار را انجام دادند تشکر می‌کنم.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در پایان گفت: از حضور پررنگ خبرگزاری ایکنا در همه مناسبت های قرآنی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

captcha