برگزاری مسابقه «قرآن؛ چلچراغ علم» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3716381
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

برگزاری مسابقه «قرآن؛ چلچراغ علم» در نمایشگاه قرآن

گروه دانشگاه ــ مسابقه سراسری دانشجویی با عنوان «قرآن چلچراغ علم» روز پنج‌شنبه 3 خردادماه؛ از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در نمازخانه نمایشگاه قرآن واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه دانشجویی «قرآن؛ چلچراغ علم» در نمایشگاه قرآن
به گزارش ایکنا؛ این مسابقه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی به صورت کتبی و در روز پنج‌شنبه ۳ خردادماه ۹۷ ساعت ۱۸ تا ۱۹ در محل نمازخانه نمایشگاه قرآن واقع در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

موضوع و سوالات این مسابقه مباحث مربوط به روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید، روش تدریس، تدبر و معارف قرآن است و منبع طراحی سوالات، کتب اساتید فن در این رشته‌ها است.

۹ تا ۱۲ نفر برتر مرحله مقدماتی، در مرحله نیمه نهایی به صورت حضوری با هم مسابقه خواهند داد و از هر مسابقه یک نفر به مرحله بعد صعود خواهد کرد. برنامه زمانی مسابقات نیمه نهایی به شرح زیر است:

تیم الف؛ زمان مسابقه تیم الف: روز شنبه، ۵ خردادماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در نمایشگاه قرآن واقع در کمیته جهاد دانشگاهی است.
تیم ب؛ زمان مسابقه تیم ب: روز سه‌شنبه، ۸ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در نمایشگاه قرآن واقع در کمیته جهاد دانشگاهی خواهد بود.
تیم ج؛ زمان مسابقه تیم ج: روز پنج‌شنبه، ۱۰ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در نمایشگاه قرآن واقع در کمیته جهاد دانشگاهی است.

در مرحله نهایی نیز نفرات برتر سه تیم الف، ب و ج با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت نفر برتر این مسابقات معرفی خواهد شد. زمان مسابقه نهایی روز جمعه، ۱۱ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در کمیته جهاد دانشگاهی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانند به آیدی Aram_quran@ مراجعه کنند.
یادآور می‌شود این مسابقات توسط مرکز تولیدات چندرسانه‌ای مبین ضبط خواهد شد.

انتهای پیام
captcha