برپایی ۳۰ محفل‌ انس با قرآن درتیپ پیاده ارتش‌خراسان‌شمالی
کد خبر: 3716389
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

برپایی ۳۰ محفل‌ انس با قرآن درتیپ پیاده ارتش‌خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان‌شمالی ازبرپایی ۳۰ محفل انس با قرآن در استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

برپایی‌ 30 محفل‌انس ‌با قرآن‌ درتیپ پیاده‌ ارتش‌خراسان‌شمالی

حجت الاسلام حسین حیدری، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد:در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 7 تا 8 صبح برای هریک از یگان ها کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم برپا می شود.

وی با اشاره به برپایی 30 محفل انس با قرآن نیز، ادامه داد: این محافل با حضور حجت الاسلام رضا محمدی و عادل صمدی از نفرات برتر مسابقات قرآن فرزندان نیروی زمینی ارتش در استان برگزار می‌شود.

حیدری افزود: تعداد زیادی از سربازان همه روز در محافل انس با قرآن و کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم با هدف ارتقاء سطح یادگیری و تقویت و افزایش هر چه بیشتر ارتباط با قرآن حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برپایی نشست‌های تفسیر قرآن کریم در تیپ 130 پیاده شهید دلجویان استان، خاطرنشان کرد: این نشست‌ها با هدف آشنایی با اسرار قرآن، افزایش فهم، درک و بصیرت فراگیران، ترغیب افراد به کاوش و اندیشه در کشف مفاهیم و روابط ناپیدای موجود در هر یک از آیات و ترویج تدبر در قرآن برپا می‌شود.

captcha