جشن شکرگزاری قرآن ۶۰۰ دانش‌آموز بیرجندی برگزار شد
کد خبر: 3716394
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

جشن شکرگزاری قرآن ۶۰۰ دانش‌آموز بیرجندی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: جشن شکرگزاری قرآن کریم ۶۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند برگزار شد.

حسن احترامی در حاشیه جشن شکرگزاری قرآن کریم 600 دانش‌آموز مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این جشن شکرگزاری هر ساله برگزار می‌شود.

جشن شکرگزاری قرآن کریم 600 دانش‌آموز بیرجندی برگزار شد
وی با بیان اینکه این جشن برای دانش‌آموزان سال سوم ابتدایی برگزار شد، افزود: امسال سعی کردیم این مراسم را با توجه به تقارن این جشن با ماه مبارک رمضان، با توسعه در برنامه‌ها و ایجاد فضای بهتر برای دانش‌آموزان برگزار کنیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: در آموزش ابتدایی طرح انس با قرآن کریم اجرا می‌شود که هدف اصلی آن، تقویت روانخوانی و روخوانی قرآن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.
احترامی با بیان اینکه این جشن شکرگزاری در راستای طرح انس با قرآن کریم هرساله برگزار می‌شود، تصریح کرد: سعی کردیم که تمام این برنامه را دانش‌آموزان اداره کنند.
وی قرائت دسته جمعی قرآن کریم، قرائت سوره قدر و خطبه خوانی توسط دانش‌آموزان را از برنامه‌های این جشن عنوان کرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند یادآور شد: اگر آنچه که در راستای افزایش مهارت روخوانی و روانخوانی قرآن به دانش‌آموزان در مدرسه آموزش داده می‌شود در خانه نیز والدین در راستای این آموزش‌ها با فرزند خود تمرین کنند، کمک بسزایی در تقویت روخوانی و روانخوانی قرآن دانش‌آموزان خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha