اعزام ۵۴۶ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف کردستان
کد خبر: 3716424
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

اعزام ۵۴۶ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف کردستان

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعزام 546 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد.

اعزام 546 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام 546 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 350 نفر مبلغ بومی و مباقی از مبلغان استان قم هستند.
وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان افزود: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» ویژه مبلغان اعزامی در شهرستان های کامیاران، قروه و بیجار برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در ایام شب های قدر و عزاداری شهادت حضرت علی(ع) در تمام محل‌های استقرار روحانیون مراسم ویژه شب احیا برگزار می شود و دسته جات عزاداری نیز به عزاداری می‌پردازند.
وی عنوان کرد: در 10 شهرستان استان برنامه جزء‌خوانی قرآن در مساجدمحوری استان برگزار می‌شود و هر روز برنامه جزء‌خوانی قرآن در ادارات تبلیغات اسلام شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: همایش «حدیث باب عشق» با همکاری حوزه هنری استان کردستان در ماه مبارک رمضان و ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.
وی برگزاری درس اخلاق برای پرسنل، سخنرانی در حوزه های علمیه، توزیع قرآنی در مساجد و محافل قرآنی، برگزاری مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه کبری، برگزاری گفتمانی دینی در مساجد و ... را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان دانست.
انتهای پیام

captcha