توزیع ۱۰۰ جلد تفسیر همراه قرآن در مساجد قزوین
کد خبر: 3716465
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

توزیع ۱۰۰ جلد تفسیر همراه قرآن در مساجد قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از توزیع ۱۰۰ جلد تفسیر همراه ۲ جلدی قرآن کریم در مساجد این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۱۰۰ جلد تفسیر همراه قرآن کریم در مساجد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلیمن علی رمضانی اظهار کرد: تلاوت قرآن کریم و انس با این کتاب آسمانی در جامعه اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ولی آنچه اهمیت تلاوت قرآن را دوچندان می‌کند درک معانی و مفاهیم این کتاب آسمانی است.
وی ادامه داد: از همین رو  100 جلد تفسیر همراه 2 جلدی قرآن کریم در مساجد قزوین در بین ائمه جماعات توزیع می‌شود تا بحث تفسیر آیات قرآن را برای نمازگزاران داشته باشند.
 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: اولین مفسر قرآن کریم، پیامبر گرامی اسلام بودند که بعد از نزول قرآن کریم برای درک و فهم آیات قرآن شروع به تفسیر آن کردند و بعد از پیامبر هم ائمه معصومین تفسیر قرآن را برای رفع شبهات و سؤالات مردم داشتند.
 وی عنوان کرد: مساجد بهترین مکان برای تفسیر قرآن و درک معانی آیات این کتاب آسمانی هستند و با همین رویکرد هم کتب تفاسیر قرآن در بین ائمه جماعات مساجد قزوین توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام رمضانی یادآور شد: امیدواریم با این اقدام، در ماه مبارک رمضان که ماه بهار قران است، تلاوت قرآن همراه با درک این آیات باشد زیرا عمل به دستورات قرآن منوط به درک مفاهیم آن است و در چنین حالتی انسان می‌تواند مسیر سعادت را طی کند.
انتهای پیام

captcha