برگزاری ۳۰ مسابقه و ۳۰ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3716540
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

برگزاری ۳۰ مسابقه و ۳۰ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان نمایشگاه قرآن

گروه جامعه ــ کمیته کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن از برگزاری ۳۰ مسابقه و ۳۰ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

برگزاری ۳۰ مسابقه و ۳۰ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان نمایشگاه قرآن
به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کمیته کودک و نوجوان بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ویژه‌برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان را در چهار محور کارگاه‌های هنری، بازی و مسابقه، قصه‌گویی و نرم‌افزار دیجیتال برگزار می‌کند.

این کمیته با برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان به استقبال بازدید‌کنندگان رفته است. همچنین در بخش هنری برای نخستین بار کارگاه‌هایی با عنوان جدول قرآنی را ارائه کرده است. نقاشی دیواری بر روی بوم، معمای قرآنی، کتابسازی، خوشنویسی، ماسه‌های رنگی و کارگاه‌های چوب و معرق از دیگر برنامه‌های این بخش است.

برگزاری ۳۰ مسابقه برای گروه سنی کودک و نوجوان در نمایشگاه قرآن با محوریت انس با قرآن کریم در قالب‌های حسی و حرکتی که هیجان کودکان و نوجوانان را در کنار آموزش مفاهیم و آموزه‌های قرآنی برانگیخته می‌کند، از دیگر برنامه‌های این بخش است.

غرفه بانک اطلاعات نمایشگاه یکی دیگر از برنامه‌های این بخش است که در این قسمت نرم‌افزار‌های قرآنی و انیمیشن معرفی می‌شوند. برای شرکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌های آموزشی در این بخش ۱۵ برنامه با حضور عمو مهربان اجرا می‌شود که قرار است از شبکه دوم سیما پخش شود.

یادآور می‌شود، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۹ اردیبهشت ماه الی ۱۴ خرداد با شعار قرآن چلچراغ هدایت در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) درحال برگزاری است.
انتهای پیام
captcha