«شب‌های روشن» در دانشگاه فردوسی مشهد
کد خبر: 3716545
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

«شب‌های روشن» در دانشگاه فردوسی مشهد

گروه اجتماعی- همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «شب‌های روشن» به همراه برنامه‌های مختلف، در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد میزبان دانشجویان و علاقه‌مندان است.

«شب‌های روشن» در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «شب‌های روشن» به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و هیئت دانشجویی سیدالشهدای دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
در این برنامه که در10 شب نخست ماه رمضان میزبان دانشجویان و علاقه‌مندان است، مناجت‌خوانی و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی توسط حجج‌الاسلام سوری، الهی خراسانی و نیز با نوای امیر عارف و جواد شکری، از ساعت 22 الی 23 در مسجد امام رضا(ع) این دانشگاه صورت می‌گیرد.
برگزاری مسابقه با کمک هزینه سفر به کربلا
هم‌چنین مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم نیز هر روز از ساعت 18:30 صورت می‌گیرد و در 20 دقیقه پایانی نیز حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی به تفسیر آیات قرآن کریم می‌پردازد که از این منبر، مسابقه‌ای با دو کمک هزینه سفر به کربلای معلی و شش کارت هدیه 150 هزارتومانی برگزار می‌شود.
گفتنی است، در این برنامه که پس از نمازجماعت، با ضیافت افطاری از حضار پذیرایی می‌شود، خانواده شهدای مدافع حرم نیز به عنوان میهمان ویژه در جمع دانشجویان حضور دارند و به خاطره‌گویی می‌پردازند و هر شب به همت بسیج دانشجویی و کانون میثاق با افلاکیان دانشگاه فردوسی، از همسر و فرزندان و مادر و پدر شهدای مدافع حرم، تقدیر می‌شود.

 انتهای پیام

captcha