بازگو کردن موفقیات نظام، امید به آینده را در دل مردم زنده نگه می‌دارد
کد خبر: 3716558
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
سلیمانی‌دشتکی:

بازگو کردن موفقیات نظام، امید به آینده را در دل مردم زنده نگه می‌دارد

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار ایلام گفت: باید در همه‌ی عرصه‌ها موفقیات نظام بازگو و با عملکرد درست و پرهیز از تخریب‌های مغرضانه، امید به آینده در دل مردم زنده نگه داشته شود.

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در جلسه تشکیل ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در برنامه‌هایی که اجرا خواهد شد شرایط پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 مرور شود، اظهار کرد: با قاطعیت می‌توان گفت در طول این 40 سال در همه‌ی عرصه‌ها از صفر به نقطه‌های خوبی رسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه باید عملکرد نظام را به خوبی تبیین و عملکرد دولت‌های نظام در کشور و استان را به عملکرد نظام وصل کرد و تحلیلی عالمانه داشت، تصریح کرد: جامعه‌ی امروز به شدت نیازمند تقویت روحیه جهادی و انقلابی مانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.
استاندار ایلام تاکید به اینکه همه باید حول محور رهبری به  شاخص‌های انقلاب اسلامی برگردیم، تصریح کرد: در آن زمان مسئولان به ندرت به هم آسیب می‌زدنند و همدیگر را تضعیف می‌کردند اما امروز برخی به خاطر تضعیف رقیب همه عملکرد نظام را زیر سوال می‌برند که موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود.
سلیمانی با تاکید بر اینکه باید در این برنامه‌ها مردم را پای کار آورد، تصریح کرد: باید در همه‌ی عرصه‌ها موفقیات نظام بازگو و با عملکرد درست و پرهیز از تخریب‌های مغرضانه ، امید به آینده در دل مردم زنده نگه داشته شود.
وی تصریح کرد: به عنوان نماینده دولت در استان در تبیین هر چه قوی‌تر عملکرد نظام از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.     
علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام معرفی چهره‌های انقلاب در استان ایلام، بازگو کردن تاریخ انقلاب در ایلام، تحلیل ریزش‌ها و دستاوردها و  آینده انقلاب، کارنامه انقلاب، گفتگوی انقلاب با حضور چهره‌هایی از جریانات انقلاب و امیدبخشی به جامعه را از محورهای برنامه‌های در دست اقدام برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از  برنامه‌ریزی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب هنر در برنامه‌های مختلف در شهرستان‌های استان خبر داد.
محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری ایلام نیز از رونمایی از کتاب "مبانی جامعه‌شناسی و هنر انقلاب"  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این اثر فاخر نوشته‌ی «همایون مرادخانی» جامعه‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه خبر داد.
وی از رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در استان ایلام» در بهمن 97  خبر داد و گفت: این کتاب حاصل تلاش همکاران به شیوه تاریخ شفاهی است.
سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز با بیان اینکه سوژه برای تبیین عملکرد نظام بی‌شمار است، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی خدمات خود را به طور مبسوط تبیین و شرایط جامعه را بر اساس شاخص‌ها در آن حوزه‌ها با قبل از انقلاب مقایسه کنند، عملکرد نظام به خوبی مشخص می‌شود.
انتهای پیام
captcha