راز شکست‌ناپذیری ایران اسلامی پیوند امت با امام و رهبری است
کد خبر: 3716562
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
حجت‌الاسلام لطفی:

راز شکست‌ناپذیری ایران اسلامی پیوند امت با امام و رهبری است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه راز ماندگاری و شکست‌ناپذیری ایران اسلامی پیوند امام و رهبری و امت است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی امری ضروری است.

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه تشکیل ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: جنبه‌ی سیاسی این پیروزی پررنگ‌تر از جنبه‌ی نظامی است که قدرت‌های بزرگ نیز به این پیروزی ایران اذعان کردند.
وی با بیان اینکه رازماندگاری و شکست‌ناپذیری ایران اسلامی پیوند امام و رهبری و امت است، تصریح کرد: 4 دهه بالندگی و پویایی نظام حاصل این پیوند مبارک است که ایده‌های اتاق فکر قدرت‌های بزرگ را با شکست مواجه کرده و تمام طراحی‌های آنان را به بن‌بست کشانده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: هرچند 29 سال از آن حادثه‌ی تلخ می‌گذرد اما نام امام همچنان زنده است و دشمنان از نام ایشان هراس دارند.
لطفی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف ولایت‌فقیه به عنوان عمود خیمه‌ی انقلاب است، گفت: به لطف خدا و هوشسیاری مردم دشمن در این زمینه مانند همیشه ناکام خواهد ماند.
وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: لازم است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات نظام در ابعاد گوناگون تبیین شود و مطمئنا مردم منصف هستند و به سیاه‌نمایی دشمنان گوش نخواهند داد.
در این نشست حکم آیت‌الله جنتی برای نماینده ولی‌فقیه در استان به عنوان رئیس ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط حجت‌الاسلام‌المسلیمن چراغی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام قرائت شد.
انتهای پیام
captcha