محصور بودن حریم امامزاده زیدبن علی (ع) بین ۹۰ مغازه/ تخریب ۳۰ مغازه تاکنون
کد خبر: 3716661
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

محصور بودن حریم امامزاده زیدبن علی (ع) بین ۹۰ مغازه/ تخریب ۳۰ مغازه تاکنون

گروه فرهنگی ـ. مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی (ع) به دلیل محصور بودن بین ۹۰ مغازه نیازمند یک‌صد میلیارد ریال اعتبار است.

محصور بودن حریم امامزاده زیدبن علی(ع) بین 90 مغازه/تخریب30 مغازه تاکنون

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان دوشنبه، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی(ع) نیازمند تخریب 90 باب مغازه در اطراف حرم است این در حالی‎است که تاکنون 30 باب مغازه در اطراف حرم این امامزاده تخریب شده است.
وی اضافه کرد: ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تأمین این اعتبار تا اواسط سال 98، طرح ساماندهی حریم این امامزاده به اتمام می‌رسد.
خاکباز اضافه کرد: این مغازه‌ها در اطراف حریم امامزاده قرار دارند و با توجه به این‌که حرم امامزاده زید بن علی(ع) به‌عنوان نگین فرهنگی شهر خرم‌آباد مطرح است، لذا از چند سال گذشته طرح آزادسازی و ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی مطرح شد.
خاکباز یادآور شد: این طرح چند سال بنا بر دلایلی اعم‌از مقاومت صاحبان ومغازه که شهرداری آن‌ها را فروخته بود و همچنین به‌علت نبود اعتبار لازم مسکوت ماند.

انتهای پیام

captcha