قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد
کد خبر: 3716675
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود، اظهار کرد: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد.

فاطمه محمدپور، مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد، به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد
وی ضمن بازگو نمودن تاثیر قرآن در الگوی زندگی ادامه داد: وقتی قرآن الگوی زندگی شود تاثیر خود را روی فرهنگ و اقتصاد می گذارد و فرد قانع شده و تجمل گرایی از میان می رود.
مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود یادآور شد: با قرآن فرصت‌ها نمی سوزد و از زمان به بهترین وجه استفاده می‌شود که پشیمانی را به دنبال نخواهد داشت.
وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است. قرآن را یاد بگیرید؛ چون خداوند به جهت فراگرفتن آن، شما را به درجه اعلای شرافت خواهد رساند.
محمدپور قرآن کریم را كامل‌ترین پیام آسمانی دانست و تاکید کرد: قرآن كریم كامل‌ترین پیام آسمانی است كه بر پیامبر خدا(ص) نازل شده است، این كتاب آخرین كتابی است كه منشور سعادت بشر را داراست، از این رو باید جامع‌ترین، غنی‌ترین و پرمحتواترین كتاب آسمانی باشد، تا آن كه بتواند انسان‌ها را در طول تاریخ برای تكامل رهنمون شود.

انتهای پیام 

captcha